2014. március 30., vasárnap

Dwayne "a szikla" Johnson, mint DC szuperhős.


Lévén az oldal még csak tegnap késő este indult útjára és a dizájn még messze nincs kész az oldal egyedüli látogatója e pillanatban talán még csak én vagyok. Megállít e ez engem abban, hogy máris DC-s hírekkel árasszam el az oldalt? Pehehehehersze, hogy nem. Szóval lássunk is hozzá.

Aki eddig is követője volt az effajta híreknek az valószínűleg tudja, hogy a színész neve már eddig is is felmerült, mint lehetséges alternatíva egy új Zöld Lámpás, vagy esetleg Lobo eljátszására. Az újságíróknak szerencsére sikerült elkapniuk a színészt a most zajló Cinema Con-on és szóra bírniuk. Jól megtermett barátunk elárulta, hogy valóban tárgyal a DC-vel de inkább a megfelelő karaktert keresik hozzá, mintsem konkrét ajánlattal álltak volna elő, viszont ő már tudja melyik karakter lesz.

Dwayne Johnson a következőket nyilatkozta:
Mint mindenki ebben a szobában, én is rajongok a szuperhősökért, és korábban évekig tárgyaltam a DC-vel a megfelelő karakterről. Mi lehetne az? Nagyrészt erről szóltak a beszélgetések, mert ki kell választanunk a megfelelőt. Nem mondom el, ki az, de három jellemzőt, ami alapján keresgéltünk elárulhatom, hogy találgathassatok.
Az első jellemző az volt, hogy olyan karakternek kell lennie, aki elég összetett, és bonyolult, és mind nekem, mind a stúdiónak lesz rá módja, hogy kiaknázhassuk a benne rejlő lehetőségeket. A második lényeges szempont az volt, hogy olyan karakternek kell lennie, akit még nem filmesítettek meg soha. Ez szintén adna egy kis szabadságot nekem, mint színésznek, amellett hogy saját magamból is beleadok egy kicsit, hű legyen az alapanyaghoz. A harmadik dolog, a legfontosabb, hogy egy kib***ott kemény valakinek kell lennie, olyan Superman keménységűről beszélünk.
Ez alapján a három jellemző alapján végre megtaláltuk a helyes karaktert számomra, jelenleg is több író dolgozik az anyaggal.
 Ezzel a Lámpást ki is zárhatjuk, hisz ő már megjelent a vásznon de, így is marad még bőven karakter aki szóba jöhet, ráadásul a fentebb elhangzottakból kiindulva nem is biztos, hogy egy hős bőrébe bújna.

A cikk forrása (és bizonyos részleteinek forrása) a cinestar.hu weboldal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése